Dopravné podmienky

Dopravné podmienky2018-08-30T11:44:07+00:00

1. Predávajúci je povinný objednávku kupujúceho splniť a tovar odoslať kupujúcemu v lehote do 48 hodín od dodania tovaru dodávateľom (ak je tovar na sklade), alebo výrobcom tovaru predávajúcemu. V špecifických prípadoch sa môže táto lehota predlžiť o lehotu určenú dodávateľom, alebo výrobcom.

2. Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v akceptácii objednávky kupujúceho predávajúcim.

3. Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú v akceptácii objednávky a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru kupujúcim, resp. jeho oprávneným zástupcom alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.

4. Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal hneď po doručení. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru je povinný kupujúci vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí dopravca.

5. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy, t.j. aj pred prevzatím tovaru od predávajúceho. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov, a to rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe kúpnej ceny tovaru. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby (vrátenia kúpnej ceny tovaru), pričom v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

Rozvoz tovaru zaisťujeme prostredníctvom kuriérskej služby Slovenskej pošty (posta.sk). Zásielky sú odoslané kupujúcemu v lehote do 2 pracovných dní od prijatia objednávky. V špecifických prípadoch sa môže táto lehota predĺžiť o lehotu určenú dodávateľom alebo výrobcom.

Pri nákupe do 60,-EUR je poštovné a balné:

  •   2.50,- EUR so službou kuriér na adresu

Pri nákupe nad 60,-EUR je doprava ZDARMA, ak si nezvolíte spôsob platby – platba vopred bankovým prevodom alebo cez Paypal. V tomto prípade dostanete zlavu 10% z celého nákupu, ale poštovné treba vyplatiť.

Doručenie na inú adresu na žiadosť adresáta

Slovenská pošta doručí expres zásielku na inú adresu v SR, ako je uvedená na podacej potvrdenke a na adresnom štítku expres zásielky, ak adresát o službu požiada:

  • telefonicky alebo e-mailom na pošte/OU uvedenej v oznámení o uložení zásielky, resp. v SMS/e-mail avíze
  • telefonicky alebo e-mailom na Zákazníckom servise SP

Telefónne čísla a e-mailové adresy sú k dispozícii na www.posta.sk. Adresát v žiadosti identifikuje expres zásielku podacím číslom. Zároveň oznámi novú adresu, na ktorú požaduje expres zásielku doručiť. Slovenská pošta poskytne službu v prípade, ak ju vie pre adresáta zabezpečiť.

Prevzatie zásielky

Odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, poškodenia s úbytkom obsahu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s pracovníkom, s vodičom prepravnej spoločnosti, na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia a zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, poškodenia s úbytkom obsahu žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky na ľubovoľnej pobočke Slovenskej pošty. K spísaniu zápisu o škode je potrebný poškodený výrobok, obal zásielky a doklad o prevzatí zásielky, nadobúdací doklad – faktúra. Najbližšiu pobočku Slovenskej pošty nájdete tu: otvaraciehodiny.posta.sk. O nahlásení a spísaní zápisu o škode na ľubovoľnej pobočke Slovenskej pošty nás môžete informovať na e-mail . V prípade reklamácie nevyhadzujte obal, je predmetom dôkazového konania.

Zákaznícky servis Slovenskej pošty môžete kontaktovať na bezplatnom telefónnom čísle 0800 122 413 (z pevnej a mobilnej linky, len z územia Slovenskej republiky), prípadne e-mailom: zakaznickyservis@slposta.sk.

Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach Slovenskej pošty tandt.posta.sk.